wtorek, 10 lipca 2012

Stosik #1


Ja wiem, że obiecałam recenzję "Metro 2033", ale tak się wydarzyło, że nie mam jak jej napisać. Książkę już dawno przeczytałam, tyle że mam gości, którzy przyjechali na miesiąc i nie mam kiedy tej recenzji napisać...
A tak poza tym, w sierpniu idę do szkoły językowej. Niby to cztery godziny, ale potem będę musiała spędzać jak najwięcej czasu z moim synkiem, żeby mu to jakoś wynagrodzić. Na czytanie w ciągu dnia zostanie mi mało czasu....zobaczymy, jakoś to musi być, muszę przeczytać te wszystkie książki które ciągle kupuję ;)

Żebyście o mnie nie zapomnieli, wrzucam na bloga przedostatni stosik książek, który kupiłam na ebay.de ;)




Stosik #1






1. Terry Pratchett "Warstwy Wszechświata" - Pójdzie na pierwszy ogień, zwłąszcza że mało znalazłam o niej w internecie.
2. Philip K. Dick "Czas poza czasem"
3. Philip K, Dick "Trzy stygmaty Palmera Eldritcha" - Dicka kupuję w ciemno, nawet nie sprawdzam ocen na lubimyczytać.pl, bo to już chyba klasyka fantastyki :)
4. Isaac Asimov "Ja, Robot" - Za czasów gimnazjum(czyli dawno, dawno temu) dostawałam drgawek na słowo "robot". Unikałam wszystkich książek i filmów o takiej tematyce, ale teraz dorosłam i zmądrzałam.
5. Robert E. Howard "Tygrysy Morza" - Kilka razy miałam możliwość jej kupna, ale sprzedawca bardzo wysoko sobie kazał płacić, ale jak tylko zmniejszył cenę, od razu kupiłam, bo to Howard. Poza tym, to heroic fantasy, a ja mam słabość do wielkich, umięsnionych wikingów :-)
6. Jerzy Żuławski "Na Srebrnym Globie"
7. Robert Silverberg "Czas przemian"
8. Robert Silverberg "Królestwa ściany"
9. Lois McMaster Bujold "Ethan z planety Athos" - Oceny tej książki powalające nie były, ale jednak ją kupiłam. Najwyżej będę miała co krytykować.
10. Poul Anderson "Zaklęty miecz" - Fantasy z elementami kultury skandynawskiej, do takiej tematyki też mam słabość.


I to tyle. Nie jest to najświeższy stosik, bo właśnie przed chwilą przyszły kolejne książki ;-) ale jak będzie sposobność (czyl jak rodzina mojej drugiej połowy pójdzie na spacer), zrobię zdjęcia połowy mojego księgozbioru - połowy, bo cały regał zostawiłam w Polsce, niestety :-)

4 komentarze:

  1. Chcę! ;D Szczególnie Pratchetta. Dick i Silverberg to klasyka. ;) Brakuje Ci tutaj mojej ukochanej Andre Norton.
    Czekam na kolejne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Trzy Stygmaty" polecam bardzo. Znakomita rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu ja do Ciebie wcześniej nie trafiłam? ;) W końcu ktoś, kto czyta SF! :D Czekam więc na recenzje, bom bardzo ciekawa np. tego Dicka i Asimova, do którego się zabieram już od dawna. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i zapraszam oczywiście do częstego zaglądania :)

      Usuń